فصل پنجم

گاه نوشت های یک دیوانه!

فصل پنجم

گاه نوشت های یک دیوانه!

استراحت

شنبه تافلم رو دادم و الان چهار روزه دارم استراحت میکنم توی خونه


صبح با حال خیلی خوبی رفتم که امتحان بدم، همه چی داشت خوب پیش میرفت تا اینکه رفتم پشت سیستم تافل نشستم و دیدم عکسم نیومده روی مانیتور. به آقایی که مسئولش بود گفتم و کارت ملیمو ازم گرفت که درستش کنه. سیستم رو ری استارت کرد و رفت که دوباره برگرده وقتی برگشت کارت ملیو داد بهم و منم متوجه نشدم که اشتباه بهم داده

خلاصه عاقو شروع شد همه چی به خوبی که اولش که تست هدست بود دیدم هدست من کار نمیکنه/ این در حالی بود که همه آزمونشونو شروع کرده بودن

یارو گفت الان هدستت رو عوض میکنم رفت و بعد ده دیقه برگشت جامو عوض کنه رفتم پشت یه سیستم دیگه نشستم کارت ملیمو دادم بهش و رفت و برگشت و دیدم عکس یکی دیگه روی سیستمم اومد بالا

اونجا بود که فهمیدم کارت ملیمو اشتباه داده بهم :))

عاقو خلاصه که سیستم هنگ کرد و یه مدت درگیر درست کردن میکروفونش بود و فلان! اینا شد که من نیم ساعت دیرتر شروع کردم آزمونمو :((

استرس زیادی داشتم ولی به نظرم خوب تونستم هندلش 

6 روز دیگه نمره ام میاد و کاش بالای 100 باشم ^_^


این چند وقته از کار و زندگی افتاده بودم حالا که میخام برگردم به روال عادی زندگی یکم سخته

یه مقاله واسه یه کنفرانس داده بودم پذیرش شده ولی اصلاحات داره باید به اون رسیدگی کنم

باید ایمیل استادایی که خارجن و میخام بهشون ایمیل بزنم رو پیدا کنم

باید روی پروژه ام کار کنم و به یه جای خوبی برسونمش

چقددددد سخت و زیاد :(