فصل پنجم

گاه نوشت های یک دیوانه!

فصل پنجم

گاه نوشت های یک دیوانه!

23 May

چند روزه درگیر کارای استادم شدم. ازینجا شروع شد که ازم پرسید فلان هوم ورک (که از یه پکیج باید استفاده میکردیم که خودش واسه پایتون نوشته) رو چطور انجام دادی؟ بهش گفتم خوب بود ولی مثلا فلان فانکشن توضیحاتش کامل نبود و فلان فانکشن رو نتونستم پیدا کنم.

اونم یهو گفت خب اوکی! تو خیلی کارت درسته مسعول داکیومنتیشن این پکیج باش. منم خر ذوق شدم گفتم اوکی!

بعد رفتم یه پی دی اف درست کردم که اسم فانکشنا و فلان و فلان .... بعد واسش فرستادم این گفت نهههههه! باید اتوماتیک باشه اینکار و اینجوری نه و ....

بعد رفتم کلی ویدیو راجب docstring و sphinx دیدم و کلی چیزا خوندم که یاد بگیرم چجوری داکیومنتیشن اتوماتیک انجام بدم!

بعدش شروع کردم یه فایل کدشو همینجوری واسش بطور مثال داکیومنتیشن انجام دادم و گفت عالیه و برو سراغ فلان فایل که فایل اصلیه.

رفتم دیدم یاااا علییییییی چقدددد تابع و کلاس توی این فایله هست .... خلاصه که سرتون رو درد نیارم سه روز گذشته هرروز از صبح تا شب پای همین یه فایل بودم و الانم که آخر هفته شده و هنوز تموم نشده ولی خب پیشرفتم خوب بوده.


دیروز دوباره دیدمش... اومده بود با دوستاش پای تراس سلام و علیک. یادم نمیاد بهتون گفتم یا نه ولی خب الان میگم که یکی از دوستاش الان شده دوست پسر هم خونه ایم. و هرچقدر هم سعی کنم اینتراکشن رو کم کنم باز هم نمیزاره. نمیشه... نمیتونم اصن

ولی خب خوب پیش میره اوضاع خودم و روزگارم.

چند روزه که درگیر کارامم همش فکر میکنم اگه اون بود اصلا فرصتی برای کار کردن پیدا نمیکردم و همش باید وقتمو واسه اون میذاشتم و خیلی وقتمو میگرفت. حالا نه فقط اون ها! کلن اگه دوست پسر داشتم وقت زیادی ازم میکرفت (البته اون دو برابر یه دوس پسر عادی وقتمو میگیره حتی شایدم بیشتر)

در این حد که نمیرسیدم فرانسه بخونم

نمیرسیدم ورزش کنم

نمیرسیدم ساز دهنی تمرین کنم - سازدهنی خریدم واسه خودم! بدم نمیومد یه موسیقی یاد بگیرم و خب هنوز هیچی بلد نیستم ولی هرروز سعی میکنم یه کوچولو تمرین کنم. به قول خارجیا practice makes perfect!

-------------------------------------------

در مورد ایربادی که خریدم باید بگم که بد نیست. من ازش راضیم. صدا و باتری و ایناش خوبه ولی خب یکی دو بار باهاش تلفنی صحبت کردم و مثل اینکه میکروفونش ضعیفه. 

اینه: 

https://www.amazon.ca/dp/B07X9Z5LZ7/ref=sspa_dk_detail_7?psc=1&pd_rd_i=B07X9Z5LZ7&pd_rd_w=FsxsM&pf_rd_p=a14ddd24-c45e-4c01-803e-ab6a335c1c48&pd_rd_wg=ijAiO&pf_rd_r=4QKVVTZRZ4VK1SH9M4JY&pd_rd_r=45d1da18-5306-43c1-b9ad-96330a12dc02&spLa=ZW5jcnlwdGVkUXVhbGlmaWVyPUEyMVFRUTdRQVVZWDBWJmVuY3J5cHRlZElkPUEwMDIyMTUxMTBGVTRZRjUxNlo2TiZlbmNyeXB0ZWRBZElkPUEwNzY3MTMyWEhaTkY1REIySTc0JndpZGdldE5hbWU9c3BfZGV0YWlsJmFjdGlvbj1jbGlja1JlZGlyZWN0JmRvTm90TG9nQ2xpY2s9dHJ1ZQ==


--------------------------------------------

امروزم رفتم واسه خودم کفش پیاده روی خریدم و عصرم میخام برم لباس تابستونی طور بخرم چونکه تابستون شده و همه با تاپ و شلوارک میان بیرون.

خیلی روحیه ام بهتره و واقعا دارم روی خودم کار میکنم تا قدر داشته هامو بیشتر بدونم :)


شماها خوبین؟



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد