فصل پنجم

گاه نوشت های یک دیوانه!

فصل پنجم

گاه نوشت های یک دیوانه!

ادامه ی لیست؟

در ادامه امروز میخام فقط بشینم پای پروژه ام

کارایی که باید بکنم ایناس:

فعلا بیخیال بقیه وبسایتم بشم

داده ی 68 نفر رو که قبلا دانلود کردم مرتب کنم  DONE ✔

اول همه رو آنزیپ کنم DONE ✔

فایلای مورد نیازم رو یه جا به ترتیب ذخیره کنم DONE ✔

برای همه ترکتوگرافی رو انجام بدم و ماتریسهاشونو ذخیره

بعد باید بشینم کد بزنم و تجزیه تحلیلشون کنم تا شنبه یه چیزی از توش در بیارم ببرم بدم به استادم :)


-----------------------------------------

الان یه کانال دیدم توی تلگرام که گلدونای خیلی خوشکلی داره ^_____^

جنسشون رزینه نمیدونم رزین چیه! یکم قیمتشون بالاس به نظرم !  حدود 30 تومنه گلدونای حیووونیش

میخام بخرم ازش پیام دادم بهش منتظرم جواب بده

کاش همین امروز برام بفرسته  خیلی دوسشون دارم

نظرات 3 + ارسال نظر
:| جمعه 31 فروردین 1397 ساعت 16:35 http://hshm.blogsky.com

اوه! میمیرن؟
:)) دختر مامان من بودن صبر ایوب میخاد. و خودشم فک میکنه مامان دختری مث من بودن صبر ایوب میخاد! اصن ی وضی.

آره بیچاره ها مال من زود مردن قبلن

:)))) دختر مامان من بودم هم صبر ایوب میخاد ! فک کنم همه هینجوری فکر میکنن :))

:| جمعه 31 فروردین 1397 ساعت 16:30

بعدن ک بزرگ شد چی؟
ن مامان من با همـــــــــچی مشکل داره. حتی ماهی عید.

میدوونی چنننند سااااالللللللل طول میکشه تا بزرگ شه؟
مال من معمولا میمیرن هیچ وقت بزرگ نمیشن!
ای بابا چه مامان سخت گیری!

:| جمعه 31 فروردین 1397 ساعت 16:02

اخی! اره منم دوس دارم لاک پشت. خیلی بامزن.
بخصوص ک دوروز پیش دوستم عکساشو بهم نشون دادم. ولی نمیدونم کجا بذارم. ینی اصن مگه جایی تو خونمون هس ک بذارمش و مامانم بالا نیاره؟
اگه خریدی عکسشو بذار منم ببینم
رشتت چیه؟

جای خاصی نمیخاد من قبلا داشتم توی یه ظرف شیشه ای کوچیک نگه داری میکردم ازشون ^___^
مامانم هم مشکلی نداشت آخه زیاد کثیف کاری ندارن بیچاره ها حتی از ماهی هم تمیز ترن
دیگه فعلا درگیر کارام شدم نمیرسم برم تا جای دوری که بخرمش در نتیجه بیخیالش شدم ولی حتمن سعی میکنم در اولین فرصت بخرم
بیوالکترونیک میخونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد